Ga naar de inhoud

Bij Gastouderbureau Co-Kidz en haar Gastouders, doen we onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Maar, net zoals u, zijn we allemaal mensen en kan er wel eens iets mis gaan. Om daar zo goed mogelijk mee om te gaan hanteren we een klachtenprocedure. Hieronder wordt stap voor stap beschreven hoe dit in zijn werk gaat.

De eerste stap is om het probleem kenbaar te maken bij de Gastouder. Heeft uw probleem betrekking op Co-Kidz, neemt u dan contact met ons op. Vaak is een eerlijk en open gesprek al voldoende om het probleem op te lossen.
Is dit niet voldoende gebleken, dan verzoeken we u om het onderstaande Klachten Registratie Formulier in te vullen, of een e-mail te sturen naar info@co-kidz.nl. Het indienen van uw klacht dient binnen een redelijke termijn te worden in gediend. Binnen Co-Kidz houden we twee maanden na het ontstaan van uw klacht aan. Na ontvangst van uw klacht komen we er zo snel mogelijk bij u op terug, uiterlijk binnen vier weken na de ontvangstdatum.

Indien de geboden oplossing niet naar uw tevredenheid is of wanneer uw probleem niet binnen zes weken is opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie.
De klacht dient binnen 12 maanden na de initiƫle ontvangst door Gastouderbureau Co-Kidz te worden ingediend bij de Geschillencommissie.